21 June 2011

Butterfly Pin

TEMPORARY OUT OF STOCK!!!

Macam biasa, produk baru lagi.
Kalau sama je boring jugakkan? huhu. 
Kali ni Butterfly Pin Pulak. Cuteeeeee sgt tau!!!

BUTTERFLY PIN ini adalah hasil kreativiti Inspire Design sendiri!!!
Kalau anda ada ternampak kat mana-mana yang hampir sama tu maknanya kraf kami ditiru..hehehe.
Jangan risau kami punya lebih tahan lasak dah kukuh..nak tau sebab apa? haa..kena order baru tau.
Nampak biasa tapi sebenarnya kukuh ok.

Dibuka untuk borong sahaja dulu.


Emel saya untuk harga borong.
(minima 50pcs sahaja)




5 comments:

Mz Aisya said...

aisya_wars@yahoo.com please hehe. harga borong?

manis said...

aisya..nnti cek emel k. =)

Bird Of Paradise said...

aisbowei@yahoo.com berapa harga borong ? klu nak campur dengan pin-pin lain same harga x ? klu nak campur2 100pin berapa rm?

Luv Me Cinta said...

emel sy boleh?tenkiyuuuu

manis said...

luv me cinta , boleh tinggalkan emel tak? =)
ataupun boleh emel sy teruslah.. =D

Jom LIKE Page Inspire Design ^^