24 July 2012

Ramadhan Raya Sales : Pin Rama-Rama

Assalamualaikum =)

Hari ni keluar Pin Rama-Rama pulak...
Dulu saya pernah buat pin butterfly tapi versi lain.. ;D
Yang ni saya buat khusus untuk belian runcit sepanjang bulan Ramadhan ni, saya tak buka untuk borong dulu ye sebab kesuntukan masa nak buat. Untuk belian runcit ni pun sikit je dulu, mana yang sempat je.huhuhu


Colorful kan?
Macam brooch yang lain tu, semua colorful. Tak tau bila nak buat brooch yang ala-ala dewasa punya, pasal jiwa saya ni masih muda belia remaja(tak sedar diri!!keke)


Harga??? Boleh ke e-store saya sekarang jugak! =D
Sekian.

No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^