23 September 2012

Dua Tiga Hari Ini... =S

Assalamualaikum =)

Saya kurang sihat sejak semalam.
Kalau servis kurang baik tu mintak maaflah ye. Bukannya apa, bila tak sihat ni nak pegang handphone pun malas apetah lagi bukak laptop.huhuhu...Orang takde tablet, ginilah gayanya. Padahal semua hujung jari je kan ^^

Takde gambar nak ditayangkan pagi ni. Esok-esok jela.huhu...
Pagi ni saja nak bagitau keadaan kesihatan saya yang kurang mengizinkan saya untuk aktif dari biasa. Tapi pagi-pagi tadi lepas subuh dah menggunting kain jugak. Rugi kalau tak digunakan masa yang ada. Tul tak? Tapi kalau dah kurang sihat ni, paham-paham jela macam mana gaya buat keje. Melepekkk jek. ^^

Sekian.

No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^