28 September 2012

Rama-rama Berterbangan Di Blog ID ^^

Assalamualaikum =)

Minggu ni adalah minggu yang tak berapa produktif disebabkan saya kurang sihat.
Tapi adalah jugak hasil sikit-sikit, susah jugak kalau tak buat stok. Sikit-sikit pun jadilah kan.

Hari tu dalam entry DI SINI saya ada cerita tentang aktiviti saya. Saya rasa dah 2 minggu lepas.
Tapi output nya terlupa pulak nak upload walaupun kalau tengok gambar kat entry tu, orang dah dapat agak dah saya nak buat apa.huhuhu...

Gambar kat bawah ni adalah output nya...alhamdulillah.
Sebenarnya tak banyak mana pun. Tak kisahlah janji dapat buat jugak =D



Yang dalam plastik tu semestinya dah jadi milik orang. =D


2 comments:

Wawa said...

Dekat mane bleh bli ??

Wawa said...

Cantik.... kat mane bleh bli?????

Jom LIKE Page Inspire Design ^^