11 December 2012

Aktiviti Selingan ^^

Assalamualaikum =)

Hari ahad lepas saya melayan kerenah anak-anak buah saya.
Sibuk sangat nak keychain, nak keychain.
Ngacau je orang nak buat keje. kuikuikui...
Jadi, ambik masa sikit layan diorang.


Aksesori diorang pilih sendiri. Yang si kecik tu, kalau tak kena dengan citarasa dia mau nangis kang. Biar dia pilih dan susun sendiri, tu pun dia tak puas hati jugak.
Siap cakap, kenapa adik punya panjang, akak punya pendek.
Kenapa adik punya lekuk-lekuk?
Aduiii laa...tapi nasib baik tak nangis. huhu..


Ok, hasil akhir. Dah siap untuk 3 beradik ni. Boleh letak kat beg sekolah baru bila dah naik sekolah nanti.


Pagi tadi, saya ada buat hp case. Dah siap 2 bijik.
Rajin pulak hari ni kan.
Sekian.


No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^