23 December 2012

Barang Baru, Magnetic Sheet

Assalamualaikum =)

Saya ada upload barang baru kat e-store.
Antara yang paling menarik bagi saya ialah magnetic sheet. Sebenarnya saya memang cari benda ni, alang-alang dah dapat saya beli banyak, err takdelah banyak mana pun..hehe. Lepas ni entah ada lagi ke tak, tak pasti lagi.
Jadi dapatkan segera kalau tak mau terlepas k.

Apa yang menarik, korang boleh gunting magnetic sheet ini ikut kesesuaian saiz yang korang nak.
Saya dah try lekatkan kat  peti sejuk, memang lekat. Jangan khuatir. heee... kat belakang magnetic sheet ni ada sticker. Jadi kalau nak lekatkan kat foam ke, plastik ke bolehlah.


Walaupun saya memang cari magnetic sheet ni tapi nak buatnya entah bila lah...takpe, kumpul je dulu semua bahan-bahan. Ada masa kita buat erkk!

Haa..gambar kat bawah bukan stok baru sampai pun tapi baru nak potong.huhuhu
Ehhh bukan baru nak potong ye, sedang potong. Rasanya baru siap 1/4.
Nanti dah siap code, senang le sikit.


Aktiviti saya hari ni, packing barang yang saya baru upload kat e-store tu jer. Tengahari tadi, saya membuta jer. Entah kenapa, penat giler badan ni. Mata pun layu...

4 comments:

Misz_Ayu said...

yg gambar bawah tu magnetic sheet ker? pm i
hrga utk magnetic sheet tu.. nursharifahidayu@gmail.com

AnneRyuna™ said...

Hi.. nak jugak magnet sheet ni..
anneryuna@gmail.com

AnneRyuna™ said...

hi..
saya berminat dgn magnet sheet..
ade lagi x?
klu ade email to me;
anneryuna@gmail.com

Anonymous said...

kat mana nak dapat magnet sheet ne?
harga ye?
email sya:
roagsp3@gmail.com
tq

Jom LIKE Page Inspire Design ^^