17 December 2012

Ibu & Anak Yang Serasi Bersama Bantal Mini...hekkk!

Assalamualaikum =D

Order dari rakan di SKDIS, Kak Maznah.
Kak Maznah ni memang suka pakai brooch besar gedabak pastu bling bling. heheh..


Mini bantal...sekarang mini bantal dah togel, takde piping tepi dah sebab saya jahit tak kemas piping nya..saya kalau jahit guna mesin mesti ada je tak kena. Tu yang malas nak jahit baju sendiri tu, semua mak saya je yang jahitkan. ish ish ish..

Tapi jahit simple cam bantal kat bawah ni, bolehlah. heeee..


Sekian.

No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^