24 January 2015

Order : Bantal A4

Assalamualaikum =)


Bantal A4 untuk Izz Zayani.
Saya ni kalau nak buat kartun-kartun animasi bagai, memang tak pandai.
Nasib baiklah yang order pun kawan sendiri untuk anak dia. huhu...tak bape kisah, asal kartun tu boleh dikenalpasti..haha
Saya memang tak ambik order untuk bantal yang nak letak kartun-kartun camni ok. Kalau kartun ikut logik akal tu bolehla..hehehe..Kalau nak jugak, boleh cari kat crafter lain k.

Akan datang inshaAllah ada bantal boleh letak gambar sendiri. Akan datang...tapi tak tau bila..haha.
Benda semua dah ada. Tinggal nak buat nya je tak jadi-jadi.

Berminat untuk order bantal?
Jom PM saya di FB.

Sekian.

No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^