04 January 2015

Order : Sarung Telefon Merah

Assalamualaikum =)

Sarung telefon color merah.
Ok, yang ni saya ingat buat masa bila.
Saya buat masa saya tengah mengadung 8 bulan. hikhikhik
Sebabnya yang order ni sorang cikgu tempat saya jadi guru ganti dulu.
Jadinya kakak ni datang ambik order kat saya, kebetulan dia pun memang order kain felt masa tu.
Bila dah jumpa borak-boraklah kan, saya ingat sangat sebab masa tu perut dah besorrrrr.
Apa pentingnya ek?
Opkos penting sebab order ni saya buat dah lama...tapi inshaAllah kalau ada yang nak order sekarang, masih diterima walaupun sekarang ni dah macam-macam casing ada jual kat pasaran kan? ngeeee....


Berminat untuk order?
Tapi tak tau nak order apa? haa..parah tu.
Ataupun tengah mencari sesuatu untuk diberi kepada seseorang?
Meh jenguk dulu katalog saya www.inspiredesign-estore.blogspot.com

Tengok-tengok dulu, dah rasa ada yang berkenan cepat-cepat order k. =D
Saya tak ambik urgent order. Jadi kalau nak guna pada tarikh sekian-sekian, kena lah order seawal 2-3 minggu lebih awal.

Sekian.

No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^