02 June 2015

Barang Baru : Penunjuk Bacaan

Assalamualaikum =)


Ni barang baru kat kedai kecik maya saya ni. Barang baru la sangat kan..hehe
Buatnya dah berzaman pun, buat contoh untuk anak buah..kalau pakai ganas, dah buruk dah pun benda ni..hahaha

Saya buat ni sebagai contoh je, kalau nak bentuk lain pun volehhhhhh...takde masalah lah.

Boleh guna untuk baca Al-Quran.
Yela nak suruh anak-anak suka baca Al-Quran kan, haaa cuba bagi ni. Mesti tak sabar nak baca nanti.

Tunggu anak saya dah pandai baca Al-Quran elok-elok nanti, boleh buatkan dia lain-lain bentuk. Whoaaaa...
Korang nak jugak bagi anak?
Haaa..bulk order 30pcs, sehari 1. Tetiap hari tukar. Kan best tu. hehehe
Ehh...ehhh, nak order satu pun boleh. Takde minima. 

Nak order?
Boleh PM saya di FB k.


Sekian.


No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^