01 August 2015

Order : Mini Bantal

Assalamualaikum =)

Mini Bantal kali ni, customer nak bentuk lonjong.
Tapi kan..tapi kan...saya dah buat bentuk lonjong, jadi tak cantik...hukhukhuk
Agaknya sebab saiz yang kecil jadi lonjong tu tak berapa cantik.
Jadi saya buat lain dan bulatkan bahagian tepi tu lebih sikit.

Bakal customer, jangan risau tau.
Saya buat atau ubah semuanya atas keizinan customer, bukan suka-suka je buat ok ;D
Saya akan update progress sampai siap.


Berminat untuk order?
Meh PM saya kat FB.

Sekian.

No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^