15 January 2016

Order : Mini Bantal Pinkish

Assalamualaikum =)

Post pertama di tahun 2016 .. huhu
Setelah beberapa ketika mengeram..

Alhamdulillah, melangkah setahun lagi usia.
Tak taulah baki umur tinggal berapa lagi kan. hmm...
Apa pun, usaha, doa & tawakal harus diteruskan selagi umur masih ada.
Sehari demi sehari ramai usahawan-usahawan yang berjaya telah dilahirkan.
Macam-macam cara & pelbagai perniagaan.
Takkan kita masih nak duduk dalam zon selesa je kan?

Saya ni berangan je lebih, usaha takat 20% - 30% je. Macam-mana nak berjaya.kehkehkeh.
Tapi fikir punya fikir, semoga tahun 2016 ni boleh mengubah hidup dari tahap 1 ke tahap 5 mungkin?
Sape tau.
Nak terus ke tahap 10 agak tak mustahil tapi usaha memang lain macam la kan.
Dengan interest PTPTN yang semakin bulan semakin bertambah (kalau tak bayar). huhu

Oklah, jom tengok order berbulan-bulan lepas ni.
Sebenarnya kalau ikutkan banyak je produk baru nak keluarkan tapi tu lah, asyik bagi alasan je adik kecik dalam badan ni. huhu


Mini bantal tema pink.
Bulan berapa punya order ntah ni. Dah lama giler..kihkihkih.

Sekian.


Jom LIKE Page Inspire Design ^^