17 October 2017

Projek STG - Bisnes Networking

Assalamualaikum =)

Sambungan daripada posting semalam.
Saya nak menjelaskan tentang "Apa itu Projek STG?"

STG bermaksud Smart Tycoon Group.
Pengasas Projek STG, kini telah memegang income RM200k - RM400k sebulan.
Telah melahirkan ramai usahawan-usahawan yang berjaya memegang income sehingga 6 angka sebulan.

Siapa sangka, dahulunya seorang kerani kini telah memegang income RM100k ke atas.
Siapa sangka, dahulunya seorang surirumah yang bergantung kepada pendapatan suami. Kini telah memegang income RM150k dan ke atas.

Ramai yang salah faham tentang projek STG.
Mereka menganggap STG adalah MLM.

Yaa..STG sebahagian daripada MLM.
Tetapi bukan macam MLM yang dulu-dulu tu.
Korang labur, duduk diam dapat duit.
Ditaburkan janji-janji manis, anda akan dapat sekian-sekian pada minggu berikutnya, pada bulan berikutnya.
SILA BUANG PEMIKIRAN BEGITU SEKARANG!!!

Projek STG ada produk. Perlu ada sale.
Senang cerita memang kena berniagalah, memang kena jual baranglah.
Barulah nama bisnes.
Ini labur duit tak tau ke mana, tau-tau dapat untung. Pastu claim, aku bisnes. hehehe
Maaf ye andai terasa. Saya bagi contoh je.

Modal untuk mula berniaga bersama Projek STG, hanyalah RM50.
Ya, anda tak salah baca. Hanya RM50
Anda akan dapat Sabun Marine Essence Body Wash bernilai RM38 secara percuma.
Kemudian, anda akan dimasukkan ke dalam group telegram & group FB tertutup.
Anda akan dibimbing sehingga berjaya!

Ok, jom tengok antara produk yang anda boleh jual dalam Projek STG.




Produk Sahajidah Hai O Marketing adalah produk harian yang biasa kita guna.
Produk HOT & sangat laku keras.
Produk yang mudah dijual.

PROJEK STG lengkap dengan ILMU, SISTEM & MENTOR.
Jika anda telah terbuka hati untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang PROJEK STG, jangan ragu-ragu untuk whatsapp kami di nombor yang tertera. =)

Bertemu anda di puncak kejayaan.
In shaa Allah jumpa lagi di posting akan datang.

Sekian.



No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^