30 April 2018

Biskut Raya : Min Kaffe Cookies

Assalamualaikum šŸ˜Š

Salam 30 April.
Hari tutup akaun. hihi.
Untuk para usahawan STG, hari ni penentu angka bonus yang akan mendarat masuk 10hb bulan depan. šŸ˜

Ok, hari ni C.Cma nak perkenalkan biskut sedap, sesedap biskut yang famous & mahal tuuu...
Setanding sangat‼️
Sekotak ni, anak-anak C.Cma makan sekali hadap je. Dah habis, pandai pula tengok kat kiosk ibu, amik stok sendiri šŸ˜‚
Masaklah ibu kalau ada stok biskut Min Kaffe ni banyak kat rumah. Anak je dah bedal dulu.


Selain buat makan-makan kat rumah, bolehlah buat jamu tetamu masa hari raya nanti.
Nak buat hamper, nak bagi pada sedara mara masa kita berkunjung rumah diorang. 
Paling best, kita beli makan sendiri, kita beli bagi orang, semua dapat pulangan semula dalam bentuk bonus. 
Nak dapat bonus kena lah jadi ahli...hihi.

Serius, tak rugi pun tau. Makan biskut pun boleh dapat bonus.

Nak order❓
Nak jadi ahli❓
Nak jana income❓
Whatsapp je C.Cma kšŸ˜‰

Whatsapp 0196221801

No comments:

Jom LIKE Page Inspire Design ^^